Werkgroep Altena

In de gemeente Altena is een kleine club van fanatieke SP-ers al langere tijd bezig met het opzetten van een werkgroep. Nadat in 2019 de gemeenten Woudrichem, Werkendam en Aalburg zijn gefuseerd tot de gemeente Altena liggen er voor de SP kansen om te werken aan het oprichten van een werkgroep met als doel uiteindelijk een eigen SP-afdeling.

De werkgroep Altena valt onder het bestuur van de afdeling Geertruidenberg waar mee zeer hecht wordt samengewerkt. Leden van de werkgroep maken bijvoorbeeld ook deel uit van het bestuur van Geertruidenberg en zijn actief bij het voeren van campagnes en acties. Ook organiseerd de werkgroep informatie avonden en bijeenkomsten. Wilt u ook graag dat de SP in Altena mee kan doen aan de lokale politiek? Aarzel dan niet en neem contact op met SP Altena via de Facebook pagina https://www.facebook.com/SP.Altena/ of een e-mail aan: bvanderwiel@hotmail.com

Onderstaande foto met Diana, Jan, Bas en Henk is genomen in Sleeuwijk tijdens de campagne voor de Provinciale Statenverkiezinen van Noord-Brabant in 2019.