SP in Made

7 oktober 2006

SP in Made

Mede in verband met de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november a.s. zal de SP op zaterdag 14 oktober a.s. De SP-kraam kunt u vinden op Den Deel bij de fontein. U kunt voor alle informatie hier terecht. De SP zal ook folders verspreiden in Made. De gemeente Drimmelen is nu nog onderdeel van de regionale afdeling Geertruidenberg van de SP. De SP wil het komende jaar zoveel mogelijk leden werven in de gemeente Drimmelen om ervoor te zorgen dat ook hier een zelfstandige afdeling van de SP komt en de SP in 2010 mee zal gaan doen aan de gemeenteraadsverkiezingen.

De SP roept iedereen op om bij de komende verkiezingen te gaan stemmen en natuurlijk het liefst op de SP. Steeds als de verkiezingen naderen lijken linkse kiezers die eigenlijk voor de SP zijn op de PvdA te gaan stemmen. Na de verkiezingen komen veel van hen bedrogen uit als de PvdA toch gaat regeren met het CDA of zelfs VVD. Echt strategisch stemmen betekent, zoals Jan Marijnissen op het congres al zei op de SP stemmen: “Als je op de SP stemt krijg je er de PvdA erbij, de VVD wordt weggestuurd en er komt geen Balkenende 4.

Kies ook voor een rechtvaardig beleid, kies voor solidariteit en gelijkwaardigheid. Wel beter onderwijs, maar geen JSF-straaljagers die niet nodig zijn. Kies voor echte vredesoperaties, maar niet voor oorlogsacties. Heb respect voor ouderen en gehandicapten en bezuinig niet op de zorg of het ouderdomspensioen. Kies voor werkgelegenheid, maar breek de uitkeringen en het ontslagrecht niet af. Stem op Jan en je krijgt Wouter erbij.