Slot-offensief zeer geslaagd

19 november 2006

Slot-offensief zeer geslaagd

Met een groots slot-offensief zijn we de laatste dagen voor de verkiezingen ingegaan. Vrijdag hebben we onze stand opgesteld op de weekmarkt van Geertruidenberg. Hier hebben we natuurlijk onze SoeP en SPonsjes uitgedeeld. Zowel de SoeP als de SPonsjes vonden gretig aftrek. We hebben weer met veel mensen gesproken en ook een groot aantal daarvan kunnen overtuigen van onze standpunten.

Zaterdag kunnen we ook een zeer succesvolle, maar zeker ook een lange dag noemen. Zaterdagochtend zijn we in Terheijden begonnen. Bij de lokale supermarkt zijn honderden SPonjes uitgedeeld met onze verkiezingsleus en ook hier zijn weer onze folders verspreid. Gesteund door een aantal van onze leden uit Terheijden hebben we ons weer goed laten zien. De reactie's waren ook hier weer heel erg positief te noemen. Ook de komende dagen zullen er nog folderaars in Terheijden actief zijn, zodat de hele bevolking weet waar zij op zouden moeten stemmen a.s woensdag.

Het offensief werd voortgezet in Raamsdonksveer. Vanuit onze stand, die we hadden weggezet in "Het Anker", hebben met steun van een heleboel leden in heel Raamsdonksveer onze folders verspreid. Bij onze stand konden de inwoners van Raamsdonksveer een heerlijke kop SoeP krijgen om lekker op te warmen en verder konden zij hier natuurlijk nog vragen stellen over ons verkiezingsprogramma. Het was goed om te horen dat ook hier heel veel mensen aan hebben geven om op 22 november op de SP te zullen stemmen.

De komende dagen zullen de laatste folders verspreid gaan worden en a.s. dinsdag zullen we nog aanwezig zijn op de weekmarkt in Raamsdonksveer. En dan hebben we natuurlijk op woensdag onze afsluiting. Om 20:30 begint ons Verkiezingsfeest in Irish Pub "The Triple" aan de Keizersdijk in Raamsdonksveer. Iedereen, zowel leden als sympathisanten, is natuurlijk van harte welkom om samen met ons de verkiezings-uitslagen te volgen en te zien hoe groot onze winst met deze verkiezingen zal zijn.