Drukbezochte 4e avond Politieke Basisscholing.

24 maart 2008

Drukbezochte 4e avond Politieke Basisscholing.

SP geertruidenberg heeft, in samenwerking met het landelijke scholingsteam, opnieuw een scholingsavond georganiseerd. Dit als een vervolg op de eind vorig jaar gehouden Politieke Basisscholing.

Naar aanleiding van de 3 avonden die eind vorig jaar zijn gehouden, was er vraag naar nog meer van dit soort avonden. In overleg met het landelijk scholingsteam van de SP hebben we weer een leuke, leerzame avond kunnen organiseren.
De opkomst was ook deze keer weer goed te noemen. Opnieuw konden we weer wat nieuwe mensen ontmoeten.

Na een korte samenvatting van de vorige 3 avonden, zoals de geschiedenis, de visie en ideologie en de werkwijze van de SP, het activisme en de methoden om de samenleving te veranderen, beter en socialer te maken, hebben we eens goed gekeken naar de interne structuur en organisatie van onze partij. Ook hebben we gekeken naar manieren waarop we ons in Geertruidenberg, en de rest van onze afdeling, kunnen laten zien en daadwerkelijk zorgen voor veranderingen.
Ik denk dat het weer gelukt is om geïnteresseerde leden meer informatie te geven over de SP, haar visie en organisatie. De reacties waren ook deze keer weer goed. Iedereen was tevreden, we hebben weer een boel geleerd en we zullen dit zeker vaker gaan doen.

Mochten er mensen zijn die meer willen weten over de cursussen die worden georganiseerd door het landelijke scholingsteam of meedoen aan één van deze cursussen, kunnen zij natuurlijk altijd kontakt opnemen met de voorzitter of de organisatie secretaris of kijken op SPNet.