3e Politieke Café: NU in Raamsdonk

27 november 2008

3e Politieke Café: NU in Raamsdonk

Graag nodigen we iedereen uit voor het 3e Politieke Café in onze gemeente. Dit keer vindt het plaats op 4 december a.s. in het Ontmoetingscentrum, Kerkplein 5 te Raamsdonk. Het begint om 19.30 uur en duurt tot uiterlijk 21.30 uur. Alle politieke partijen hebben hun deelname toegezegd. De avond wordt ook nu weer geleid door Frank Lambregts die dit bij de eerste 2 politieke cafés voortreffelijk heeft gedaan.

De bedoeling van het politiek café is dat het publiek aan de raadsleden vragen kan stellen, over welk onderwerp dan ook. Die vragen kunnen bedoeld zijn voor een bepaalde partij of voor alle raadsleden. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat de raadsleden onderling in discussie gaan. Wel zullen ze op de vragen of opmerkingen van het publiek het specifieke standpunt van de eigen partij naar voren kunnen brengen.

De bedoeling van deze avond is om in contact te komen met de burgers van onze gemeente en om direct te horen waar eventueel problemen liggen en waar nodig vragen beantwoord moeten/kunnen worden. Ook kunt u de politici verantwoording laten afleggen voor het tot nu toe gevoerde beleid. Kortom een avond waar u als burger geheel centraal staat.

Vanaf 19.00 uur is het Ontmoetingscentrum open en kunt u op kosten van de politieke partijen van een kop koffie of thee genieten. Wij hopen dat velen gebruik zullen maken van deze gelegenheid om direct met de politieke partijen en hun vertegenwoordigers in discussie te gaan en vragen te stellen.

We hopen velen van jullie te zien in het Ontmoetingscentrum. Graag tot 4 december.