SP hoort graag uw mening over de nieuwbouw van de Riethorst

10 februari 2009

SP hoort graag uw mening over de nieuwbouw van de Riethorst

Op zaterdag 14 februari zal de SP vanaf 10:00 aanwezig zijn op de Venestraat (voor verzorgingstehuis de Riethorst) om de mening van de inwoners van Geertruidenberg te horen over de bouwplannen van de WSG in de oude kern van Geertruidenberg.

Deze maand moet de gemeenteraad een beslissing nemen over de nieuwbouw van de Riethorst, de aanleg van een nieuwe supermarkt, de bouw van nieuwe huizen achter de Koestraat en de sloop van de huizen aan de Zoutmanstraat en Burg. Meijerstraat. De SP hoort graag de mening van de inwoners van Geertruidenberg over al deze plannen, en zal daarom met een kraampje op straat aanwezig zijn om de meningen te verzamelen. Ook zullen enkele SP-leden bij de omliggende huizen aanbellen om een enquĂȘte te houden over de bouwplannen.

Wilt u graag uw visie geven op deze ingrijpende ontwikkeling? Of gewoon wat meer informatie krijgen over de SP? Kom gerust langs op zaterdag 14 februari in de Venestraat in Geertruidenberg!