Ledenvergadering 29 september

22 september 2020

Ledenvergadering 29 september

Volgend jaar zijn op 17 maart de verkiezingen voor de Tweede Kamer, ons conceptverkiezingsprogramma en de conceptkandidatenlijst staan sinds vanochtend online op SPnet.  Deze willen wij gezamenlijk bespreken waarbij de leden invloed kunnen uitoefenen en een bijdrage kunnen leveren door middel van op- of aanmerkingen op het programma of de kandidatenlijst. Ook gaan we deze avond bepalen wie er als afgevaardigden onze afdeling gaan vertegenwoordigen bij de regio-conferentie op 24 oktober in Etten-Leur.

Op dinsdag 29 september houden we hiervoor een ledenvergadering in Sleeuwijk, waar we een zaal gereserveerd hebben bij Cultureel Centrum de Bolderik. De vergadering zal starten om 20.00 uur en uiterlijk om 22.00 uur eindigen. De vergaderzaal wordt ingericht volgens de Corona-regels waarbij het voor ons erg fijn zou zijn wanneer u kunt laten weten of u aanwezig zal zijn zodat er bij het opstellen van de stoelen rekening gehouden kan worden met het aantal aanwezige personen.

Onderstaande punten staan op de agenda:
-concept verkiezingsprogramma 2021
-concept kandidatenlijst verkiezingen 2021
-afgevaardigden regio-conferentie Etten-Leur (eventueel online)
-voorstel niet doorrekenen verkiezingsprogramma door CPB

Het verkiezingsprogramma is als bijlage toegevoegd aan deze e-mail. U kunt de kandidatenlijst en het voorstel om het programma niet te laten doorrekenen door het CPB inzien via SPnet. Ga hiervoor met uw webbrowser naar www.spnet.nl en log in met uw lidnummer en wachtwoord. Onder het onderdeel “Organisatie” vindt u de link naar de documenten.

Graag zien we u dinsdag 29 september in de Bolderik te Sleeuwijk.

Adres:
Dorpshuis de Bolderik
Nannigh Keyzerstraat 2
4253 EP Sleeuwijk

Namens het bestuur,
met vriendelijke groet,

Bas van der Wiel

Reacties

Beste SP Geertruidenberg,ik wil langs deze weg laten weten,dat mijn vrouw en ik morgen aanwezig zijn bij jullie ledenvergadering. Grz Mies en Bianca Reniers SP Moerdijk