Fractieverslagen

24 juni 2011

MOTIE SP TEGEN GEDWONGEN ONTSLAGEN BIJ WAVA/ !GO AANGENOMEN

Buitengewoon flauw en onsportief gedrag.

10 februari 2009

Haastige spoed is zelden goed

Door de haast waarmee het College van Burgemeester en Wethouders in de gemeente Geertruidenberg alle nieuwbouwontwikkelingen erdoorheen wil drukken, worden grove fouten gemaakt. Buiten dat de gemeenteraad steeds meer vraagtekens bij deze plannen krijgt, beginnen de inwoners zich ook steeds duidelijker uit te spreken tegen alle nieuwbouw ontwikkelingen. De SP maakt zich ernstige zorgen over dit "haastbeleid" van de coalitie.

31 januari 2009

Gemeenteraad Geertruidenberg tegen verkoop Essent.

Tijdens de raadsvergadering van 29 januari heeft de SP een motie ingediend om de gemeenteraad te laten uitspreken dat zij tegen de verkoop is van Essent aan het Duitse bedrijf RWE. De motie is unaniem aangenomen door de gemeenteraad.

19 maart 2007

Verslag van de fractie februari 2007

De SP is erg actief in de gemeenteraad. Hieronder is te lezen waar de fractie mee bezig is en zij zich voor inzetten.

31 januari 2007

Verslag van de fractie januari 2007

Het wordt er niet gezelliger op in de raad...

Raamsdonksveer, 5 februari. Op 25 januari was er weer een raadsvergadering en de sfeer was op zijn minst gezegd prikkelbaar deze avond. Pogingen van de coalitie om spreektijden op te leggen en dus de oppositie zo veel mogelijk de mond te snoeren, waren de SP in het verkeerde keelgat geschoten en daartoe was een artikel in de langstraat gezet. En dit artikel maakte wat los bij met name de heer Heester van Keerpunt ’74. Zijn tirade voorafgaand aan de vergadering zette de toon wel, en de rest van de avond verliep dus stroef en prikkelbaar.